مهرسام منمهرسام من، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

رویای شیرین من

کادوها ی مهرسام خان

1393/11/20 20:05
نویسنده : سپیده
710 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی یادم رفته بود تا امروز از کادوهاتون عکس بذارم امروز یادم افتاد گفتم تا فراموشی دوباره به سراغم بیومده بیام وبذارم با کمی تاخیر

اولین کادو از مامان جون (یعنی مامان مامان)

بعدی زری مامان(مامان بابا)

اینم کادو عمه مینا

 دستشون درد نکنه بقیه هم کادو پول دادن دست اوناهم درد نکنه همگی خیلی زحمت کشیدن

راستی عکس حلقه ختنه وبند نافتونم ایناهاش

اینم از خاله سارا خیلی شمارو دوست داره یه شعر هم همیشه برات میخونه براتون مینویسم که یادم نره

بوی بوی بوی چقده خوشگل      بوی بوی بوی چقده ناناز  

قه قههقه قههبابایی هم بعضی وقتا براتون میخونند

عزیزم وقتی شیر می خوری مست ومدهوش میشی واینچنین به خواب میری

اللهی مامان به فداتبوس

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

♥ نیکتا ♥
20 بهمن 93 20:42
من از دیدن مهرسام جون هیچ وقت سیر نمیشم خیلی خوشمل خوابیده خدا حفظش کنه
سپیده
پاسخ
شما لطف داری نیکتا جون
پرنیان
20 بهمن 93 21:32
الهی قربیونش بشم من مبارکش باشه
سپیده
پاسخ
خدانکنه عزیزدلم ممنون
✿ مه آ سا✿
22 بهمن 93 20:48
مرسی عزیزم که اومدی پیشم خیلی خوشحال شدم با تبادل لینک موافقی لطفا بیاین وبم و خبر بدید
سپیده
پاسخ
باشه عزیزم
♥ایدا♥
24 بهمن 93 11:18
قربون مهر سام جونی من اپم بهم سربزن
سپیده
پاسخ
خدا نکنه عزیزم رو چشم
♥ نیکتا ♥
24 بهمن 93 17:06
سلام خاله جونم با مطلب جدیدم آپ شدمممم به منم سر بزنید راستی عیدتون مبارک
سپیده
پاسخ
مرسی عید شما هم همچنین چشم خانمی
✿ مه آ سا✿
26 بهمن 93 3:39
ای جونم نی نی گل شما روز به روز داره ناز تر میشه خدا حفظش کنه عزیزم من آپم لطفا بهم لطف کنید و به وبم سر بزنید و برام نظر بدید برای پست جدیدم
سپیده
پاسخ
مرسی گلم چشم حتما
مامان لیدا
27 بهمن 93 14:39
چه گل پسر سفیدو تپلویی مبارکت باشه کادوهات خاله جوووون
سپیده
پاسخ
مرسی خاله جونم
ملیکا
28 بهمن 93 17:09
شلام عشقم چه طوری ؟مهرسام من چه طوره داداشیم دوشش دالم
سپیده
پاسخ
سلووووم گلم مهرشامم خوبه شلام داره خدمتتون میام بهت سرمیزنم
مامان پارسا
29 بهمن 93 18:20
سلام. وبت خیلی خوبه بوووووووووس
سپیده
پاسخ
سلام نظر لطفتونه ماچ
♥ نیکتا ♥
29 بهمن 93 18:21
ஜ۩۞۩ஜ ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ★★◄███▓▓ آرزومــــــــــــنـد آرزوهای قـشـنــــــــــــگـتـم ▓▓███►★★ (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ஜ۩۞۩ஜ
سپیده
پاسخ
ممنونم گلم همچنین
✿ مه آ سا✿
1 اسفند 93 3:01
خیلی پسرتون ناز خدا حفظش کنه لطفا لزط گل پسری عکسای جدید تر بذارید خوشحال میشم بیاین پیشم
سپیده
پاسخ
ممنون چشم در اولین فرصت
آیدا
1 اسفند 93 17:28
زود تر عکسای این شازده گسرو بذار دلم واسش تنگیده به منم سربزنید اپم
سپیده
پاسخ
چشم ایداجون
melika
9 اسفند 93 14:50
سلام اپم
mamani
12 اسفند 93 15:33
Salam webet kheyli ghashange.age dost dashty be manam sar bezan
سپیده
پاسخ
ممنون گلم چشم حتما سر می زنم