مهرسام منمهرسام من، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

رویای شیرین من

خونه تکونی

1393/11/20 19:33
نویسنده : سپیده
745 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا تقریبا همه دارن واسه عید اماده میشن وخونه تکونی میکنن ولی ما توی خونه ی ما کوچکترین اثری از عید نیست پیمان هم خیلی ازاین موضوع راضیه چون بیش از حد از بی نظمی وبهم ریختگی خونه بدش میاد واما چرا؟؟؟؟؟ چون عید ما پنجم ابان بود وما خودمونو برای اون روز اماده کردیم  بله بدنیا اومدن فرشته خودم بنظر من که بزرگ ترین عید باید نام گذاری بشه فقط اتاق گلپسرمو یه کم جابجا کردم

که این شکلی شد

بابایی چند وقت پیش براتون چندتایی اسباب بازی خرید من که خیلی ازشون خوشم اومد یه قلک ویه چادر بازی هم گرفتن بنظر من که خیلی قشنگن آرام

ایناهاشن

اسمتونم روی کمدتون چسبوندم بنظرم خیلی قشنگ شد بغل

اینم از کلی تغیر وتحول تو اتاق شاپسرمخندونک

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

پرنیان
20 بهمن 93 19:36
واااای خدا سپیده این اسباب بازیا همه مارک که !!!!منم میخام خو
سپیده
پاسخ
میخرم برات عروس گلم توعروس خوبی باش
♥ نیکتا ♥
20 بهمن 93 20:12
واااااااااااااااااای ! چقدر اسباب بازی راستی اسمش را که چسبوندید خیلی خوشگل شده شما با سلیقه اید
سپیده
پاسخ
مرسی
♥ نیکتا ♥
20 بهمن 93 20:20
راستی خاله جون اون پست عکس یک قالب بود که دوستم ببینه ولی اگر رمز پست پایین را میخواهید همونی که نوشته( عکس دفترچه دوخت من )
سپیده
پاسخ
چشم
♥ایدا♥
20 بهمن 93 20:25
چه اتاق خوشگلی اخه عزیزم مبالکه اتاق خوشملش به منم سر بزنید خوش حال میشم
سپیده
پاسخ
ممنون ایداجون روی چشم
یگانه جون
21 بهمن 93 20:16
سلام...مشالا روز به روز مهرسام جون بزرگ تر میشه...ترمه هم داره بزرگ میشه...عکسای جدیدش رو گذاشتم...بیاین
سپیده
پاسخ
حتما عزیزم
آیدا
1 اسفند 93 17:29
به به چه اتاق خوشگلی به منم سربزنید اپم
سپیده
پاسخ
حتما