مهرسام منمهرسام من، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

رویای شیرین من

خرید عید

1393/12/22 10:35
نویسنده : سپیده
615 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش رفتیم خرید عید برای پسر گلم مهرسام خان من به بابایی میگفتم لباس لازم نداره روی سیسمونیش هنوز هست ولی بابایی گفت عید اولشه باید بخریم واین شد که اقامهرسام خوشتیپ شد خوشتیپ بودا بیشتر تر شد عکسشم موجوده میزارم که شما هم ببینین امسال عید خدا به مردم رحم کنه حالا همش میخوان دستاشونو ببرن خخخخخخخخخ پرنیان و بگو عروسم

اولین عید باشما چقد مزه بده دلم داره واسه عید ریس میره

راستی مامان نی نی عمه هم اولای عید به دنیا میاد زری مامان اینام میرن مکه میبینی چه عید شلوغی داریم چقد خوش بگذره


الهی مامان دورت بگرده

پسر گلم دقیقا وقتی  چهار ماه ونیمش شد قلت زدنو یاد گرفت مامانی هم از اون روز به بعد باید چهار چشمی مراقب شما باشه

مامان جون به دستور پزشک برای شما غذای کمکی هم شروع کردیم با چه لذتی هم میخوردی دست مامانو ول نمی کردی که فرار نکنم تا تهش و بهت بدم

اینم از بدن ورزیده پسرم اینقد جون دوستی که نگو وقتی بابایی توی وان بازیت میداد پاهاتو به گوشه های وان میزدی که حرکت نکنی حقا که کاشی هستی    خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پسندها (3)

نظرات (14)

پرنیان
28 اسفند 93 1:46
ببین من الهی قرررررررررررررررررررربوووووووووووووووون تو بشم عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااششششششششششششششققققققققققققققققققققققققققتتتتتتتتتتتمممممممممممممم میخامت هووووووووووووووووووووارتا مهرسام خوشتیپ خودمی واای واای چشم حسود بترکه راستی اولین مسافرتمون برا عید بریم انتالیا من نمیدونم من مماغمو عمل کردم باید بریم انتالیااا
سپیده
پاسخ
باشه عزیزم میریم
مامان هانیه
28 اسفند 93 11:43
الهی من فدای مهرسام خوش تیپم بشم،مبارک باشه خاله.پیشاپیش سال نو رو هم بهت تبریک میگم ان شاا... در سال جدید زیباترین ها رو کنار مامان و بابا داشته باشی
سپیده
پاسخ
مرسی خاله جون سال نو شما هم مبارک
♥ایدا♥
7 فروردین 94 16:29
مهرسام جونم چه بزرگ شدی ماشاالله سلام امید وارم عید بهتون خوش گذشته باشه خوش حال میشم به منم سربزنید اپم با هفت سین امسال و خاطرات فروردین ماه
مامان امیرعلی کوچولو
9 فروردین 94 11:48
ماشاالله چه پسری ...چشم نخوری ایشاالله. ..خییلی نازی به مام سر بزن...منتظرتیم
سپیده
پاسخ
مرسی چشم عزیزم
پرنیان
12 فروردین 94 14:29
سلام من اپم سربزن بهم
کیان
19 فروردین 94 11:53
عیدت مبارک توپلوی خوشگل
✿ مه آ سا✿
20 فروردین 94 20:28
عزیزم پسرتون خیلی ناز شده من آپم خوشحال میشم بیای پیشم و برام نظر بدی
مامان هانیه
21 فروردین 94 18:58
زنان قبل از مادر شدن پری و بعد از آن تبدیل به فرشته می شوند.فرشته زمینی روزت مبارک.
♥ایدا♥
22 فروردین 94 13:03
سلام روز مادر وروز زن مبارک خوش حال میشم یک سری به ما بزنید
سپیده
پاسخ
ممنون عزیزم چشم
♥ نیکتا ♥
25 فروردین 94 18:32
ஜ۩۞۩ஜ ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ★★◄███▓▓ آرزومــــــــــــنـد آرزوهای قـشـنــــــــــــگـتـم ▓▓███►★★ (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ஜ۩۞۩ஜ با مطلب جدیدم اپ شدم . خوشجال میشم بهم سر بزنید
♥ نیکتا ♥
25 فروردین 94 18:33
ஜ۩۞۩ஜ ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ★★◄███▓▓ آرزومــــــــــــنـد آرزوهای قـشـنــــــــــــگـتـم ▓▓███►★★ (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ஜ۩۞۩ஜ با مطلب جدیدم اپ شدم . خوشحال میشم بهم سر بزنید
سپیده
پاسخ
حتما نیکتا جون
♥ღ مه آ سا♥ღ
27 فروردین 94 21:14
عزیزم آپم خوشحال میشم بیای وبم و برام نظر بدی عزیزم
سپیده
پاسخ
چشم حتما
یگانه جون
17 اردیبهشت 94 10:40
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااانم عزییییییییزم قربون اون چشاش برم!!!!!!!! عزیزم... به وبلاگ منم سربزنید عکسای جدید ترمه رو گذاشتم
سپیده
پاسخ
قربونت ممنون چشم حتما سر میزنم
♥♥ مه آ سا ♥♥
25 اردیبهشت 94 0:27
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•* سلام دوست عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی و شـاد و همیشه ایشاالله در حال گردش و خوش گذرونی باشی منم آپـــــــــــــم با موضوع گردش لطفا بهم سر بزن و برام نظر بدید