مهرسام منمهرسام من، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

رویای شیرین من

چهار ماهگیت مبارک

1393/12/12 16:20
نویسنده : سپیده
1,464 بازدید
اشتراک گذاری

چهار ماهگیت مبارک پسر گلم دیگه کم کم داری بزرگ میشی عزیزم اینقد شیرین کاریاتون زیاد شده که نگو دلم می خواد یه گاز محکم ازت بگیرمخندونک 5اسفند دقیقا روز ماهگرد شما عروسی یکی از بستگان بود شما هم چشمهارو به خودتون خیره کرده بودین وقتی وارد سالن شدیم چند نفر دستاشونو بریدن قه قههخخخخخخخخخخخخخخخخ اخه یوسف منی دیگه فردای اون روز هم بابابایی مرد ومردونه رفتی واکسن زدی مامان چون دل دیدن گریهگریهشما رو نداشت نیومد اصلا خدارو شکر نه تب کردی نه گریه کردی خیلی پسر خوبی بودی عسلم بوسمهرسام جونم خیلی به تلوزیون علاقه نشون میدی به قدری که اصلا پلک نمیزنی توی کریر لم میدی وتلوزیون تماشامی کنی مامانم می تونه به تمام کاراش برسه آرامجدیدا ذوق که میکنی یه جیغ کوچولو می کشی که منو پیمان عاشق این کارتونیم وقتی جیغ میکشی منو بابا سریع میایم پیشتو یه گاز کوچولو ازت میگیریمچشمک به تشک بازی هم یه کوچولو علاقه نشون میدی حالا بریم سراغ عکس ها

اقا مهرسام وقتی قطره می خوره منتظر بقیه اشه

اینم از کادوی ولنتاین مامان  منم به بابایی شمارو هدیه دادم خخخخخقه قهه

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

کیان
12 اسفند 93 16:44
آقا مهرسام عــــــــــــــــــــــــــــــــــاشـــــــــقــــــــــتـــــــــمــــــــ
سپیده
پاسخ
منم همین طور عزیزم
melika
12 اسفند 93 16:45
وایـــــــــ خدایــــــــــا عـــــــــــشـــــــــقــــــ مـــــــــنـــــــــیــــــــ داداشــــــیـــــــــــــمــــــــیــــــــــمـــــــاشالا بـــــــتــــــــرکـــــــ چــــشـــــــمــــــ حــــــــســــــــــود
سپیده
پاسخ
قربونت پری جون
♥ایدا♥
12 اسفند 93 17:09
مهرسام جونم قند عسلم ۴ ماهگیت مبارک کادو ولنتاینتم مبارک
سپیده
پاسخ
ممنون ایدا جونم
♥ایدا♥
13 اسفند 93 15:06
قربونت شم مهرسام جونی من اپم سپیده جون
سپیده
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
✿ مه آ سا✿
16 اسفند 93 3:09
مهرسام جونی 4 ماهگیت مبارک باشه خیلی دوستت دارم خوشحال میشم بهم سر بزنی و برام نظر بدی
سپیده
پاسخ
مرسی گلم منم خیلی دوست دارم
کیان
16 اسفند 93 11:04
مهرسام جون خوشگل خوشگلا.منم مثل تو عاشق تلوزیونم و مثل تو جلوی تلوزیون اصلا پلک نمیزنم. البته کارشناسا میگن نگاه کردنش خیلی خوب نیست اما چکنیم دیگه دوست دارم دوستالبته من کارتون نگاه نمیکنم .فاطما گل نگاه میکنم با کاپتان علی و هرچی که مامانی نگاه کنه
سپیده
پاسخ
کار خوبی می کنی عزیزم منم اونارو نگاه میکنم کارشناسارو ول کن به دلت برس
فیروزه
16 اسفند 93 22:57
عزیزم چقدر تو نازی فرشته من
سپیده
پاسخ
خیلی ممنون
فیروزه حلوایی
17 اسفند 93 13:18
عزیزم لینکی
سپیده
پاسخ
شما هم
مامان هانیه
17 اسفند 93 23:07
با افتخار لینک شدین
سپیده
پاسخ
همچنین عزیزم
♥ نیکتا ♥
18 اسفند 93 15:39
خیلی وقت بود ندیده بودمتون اقا مهرسام گل خاله جون رمز در خصوصیتون است
سپیده
پاسخ
ممنون عزیزم
♥ نیکتا ♥
21 اسفند 93 13:31
4 ماهگیت مبارکککککک اقا خوشگله راستی ممنونم که پیشم اومدید
سپیده
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
مامان مهسا
24 اسفند 93 1:37
ماشا... عزیزم چه بزرگ شده.من هم امیرعلیو میذارم تو کریر جلو تلوزیون شبکه پویا رو میذارم براش یه نیم ساعتی سرگرم میشه.عیدت پیشاپیش مبارک سپیده جوون
سپیده
پاسخ
ماشالابچه های امروزی همشون نابغه ان ممنون عزیزم عید شما هم مبارک مهسا جون
✿ مه آ سا✿
27 اسفند 93 3:40
قربونت شم مهرسام جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم خیلی ماشاالله نازی خوشحال میشم بیای پیشم و برام نظر بدی
سپیده
پاسخ
ممنون مه اسا جان چشم حتما میایم
♥ایدا♥
27 اسفند 93 12:30
. سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به شکوفه هایی که با شکفتن خود خبر از بهار میدهند عید نوروز مبارک من ................................................................. من اپم خوش حال میشم بهم سربزنیدپسر خوشگلتو مهر سام جونی رو هم ببوس
سپیده
پاسخ
ممنون ایدا جون چشم حتما