مهرسام منمهرسام من، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

رویای شیرین من

روروئک

1393/11/14 23:41
نویسنده : سپیده
721 بازدید
اشتراک گذاری

مهرسام جون سیزدهم بهمن ماه برای اولین سوار روروئک شد کلی هم ذوق کرد مامان الان که دارم این پست وبراتون میزارم شما باپیمان داری بازی می کنی و اقون میگی خیلی لحظه قشنگیه وقتی بزرگ شی دلم برای این روزات تنگ میشه راستی خیلی به تلوزیون علاقه داری مخصوصا برنامه کودک چون رنگی رنگیه  خیلی دوست دارم ناز نازیه مامان

پسرم حرفه ایه لم میده و بایه دست فرمونو میگیره

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

پرنیان
15 بهمن 93 11:00
وای من قربون همسرم بشم چه قشنگ ماشین سواری میکنه عشقم
سپیده
پاسخ
اره عزیزم ایشالا باهم سوار شید
مامان لیدا
16 بهمن 93 15:32
ووویییی چه نی نی تپلوی خوشملی.خدا حفظش کنه مرسی که بهمون سر زدی خاله جون
سپیده
پاسخ
مرسی عزیزم
مامانی
17 بهمن 93 12:48
کیان
19 بهمن 93 12:11
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدا چه پسر خوشگلو نازییییییییییییییییییییییییییییی راستی مهرسام جون اسم بابایی منم پیمانه در مورد کمکی هم که مامانی تو وبلاگ من نوشته بود باید بگم فعلا برای شما یکم زوده معمولا میگن از شیش ماه به بعد باید شروع کرد ولی دکتر من شروع غذای کمکی رو برای من از پنج ماهگی در نظر گرفت . ولی در کل بهتره دکترت تشخیص بده مهرسام جون
سپیده
پاسخ
مرسی عزیزم اره چه شباهتیمرسی بابت راهنماییت کیان جون
♥ایدا♥
19 بهمن 93 22:02
چه پسره خوشگلی دارین به منم سر بزنید اپم
سپیده
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتما
♥ نیکتا ♥
20 بهمن 93 16:32
سلام خاله جونم چه دخمل نازی دارید مهرسا جونمو ببوسید راستی آپم پیش منم بیاید
سپیده
پاسخ
سلام عزیزم مهرسام پسرهحتما
آیسان ، ترانه
20 بهمن 93 19:06
سلام اپم دوست داشتید سربزنید
سپیده
پاسخ
حتما عزیزم
مامان مهسا
26 بهمن 93 0:56
ایییییی جونم هزار ماشا.. چه بزرگ شده اقا مهرسام.ایشا.. لبت همیشه بخنده خاله جون
سپیده
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان امیرعلی کوچولو
9 فروردین 94 11:56
وای وای چه قشنگن...مبارکه باشه...ست کالسکه و رو روئکت عین مال امیرعلی منه...
سپیده
پاسخ
مرسی عزیزم