مهرسام منمهرسام من، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

رویای شیرین من

بهونه زندگیم

1393/11/14 23:29
نویسنده : سپیده
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم  الان که دارم این متنو براتون مینویسم داری غر میزنی منم ولت کردم خود تسکینی پیدا کنی اخه الکی گریه میکنی همه چیتو چک کردم هیچ مشکلی نیست  عزیزم جدیدا شیطون شدی اجازه نمیدی بیام خاطرات قشنگتو ثبت کنم عزیزکم هرروز که میگذره وابستگیم بهت بیشتر میشه شیرین کاریات هم بیشتر میشه وقتی باهات حرف میزنم خیلی قشنگ میخندی  لپات سفت سفت میشه دوست دارم گازشون بگیرم بابایی رو که میبینی غش میکنی از خنده پیمانم خیلی بهت وابسته شده به پیمان میگم قشنگ تر از پسر من تو دنیا هست؟ میگه سپیده جان بچه هر کس برای خودش عزیزه وقشنگ راست میگه ولی بازم من میگم تو یه چیز دیگه ای خخخخخخخ مامان جون  هر کسی که شما رو میبینه میگه شبیه داداشته یعنی دایی محمد دایی اینقدر شما رو دوست داره که نگو میگه بزرگ شه میخوام باخودم ببرمش بیرون  براش همه چی بخرم خوش بحالتون عزیزم 7هفتم بهمن بردمتون برای قد و وزن قدتون 63سانت و وزنتون6کیلو600 ماشالا خوب داری رشد میکنی راستی بعضی وقتا به تجویز خودم بهتون شیر خشک میدم خیلی کم چند شب یه دفعه سه تا پیمونه عسلم نهم بهمن برای اولین بار با بابایی رفتی حموم بابا میگفت خیلی مزه میده البته با کمک مامانی چون بابایی میترسید خدایی نکرده شماازدستش سر بخوری خلاصه هر روز باشما میگذره خیلی هم عالیه مهرسامم این روزا بطور واضح دو کلمه (اقون وقیخه) رو میگی اولین بار نهم دی بود که گفتی ومنم کلی ذوق کردم حالا یه چندتایی از عکساتونو میذارم

 

وای مامان قربون تیپت

قربون خندت

اینجا از روی تشکت قل خورده بودی

اینجاهم بابابایی رفته بودی حمام

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

پرنیان
15 بهمن 93 11:02
سلووووووووووووووووووم بابت نظراتت ممنون اجی جون انقد عکسا شوهر منو نزار همین کارارو میکنی خودشو میگیره محلم نمیده دیگه واااالا
سپیده
پاسخ
وقتی شوهر خوشگل وخوش تیپ می خوای باید ناز بکشی
پرنیان
16 بهمن 93 14:12
چه پسر کوچلوی نازی دارین به منم سر بزنید اپم
سپیده
پاسخ
ممنون گلم چشم حتما
♥ نیکتا ♥
20 بهمن 93 17:06
خخخخخخخخ ببخشید فکر کردم مهرسام اسم دختره ممنون از اینکه سر زدید
سپیده
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم